≡ Menu

Lelaki Ini Kongsi Ubat Resdung Terbaik, Ramai Turut Setuju Dan Share Pengalaman


Bagi korang yang mempunyai masalah resdung, situasi gatal hidung dan sering terbersin tu dah jadi perkara biasa dan agak menjengkelkan.

Mana tahan beb kalau hidung tu asyik gatal sampai ada yang rasa macam nak cabut hidung tu. Hiks!

Serious wey, hanya orang yang ada resdung je yang akan faham situasi ini.

Ramai yang mungkin masih tercari-cari ubat yang sesuai untuk menangani masalah resdung. Lelaki ini telah pun berkongsi satu ubat yang telah digunakannya untuk merawat resdung bersin, alahan dengan seafood dan badan gatal-gatal pun boleh guna.

BACA:  Jangan Lakukan Perkara Ini Sejurus Kaki Terseliuh!

Al-kisahnya, lelaki ini mempunyai masalah resdung yang teruk dan perlu kerap berjumpa doktor untuk ambil ubat. Kalau ambil ubat makan saja memang lambat baik, jadi doktor sarankan untuk ambil nasal spray ini juga.

Sebelum korang nak beli tu, sila refer dengan doktor terlebih dahulu ya.

Tapi ingat, jangan overdose. Pakai spray ni sekali saja pada waktu pagi atau malam.

BACA:  Bibir Kering Bukan Kerana Kurang Minum Air Masak, Tetapi..

Ramai juga yang dah gunakan ubat spray ini dan kebanyakkan mereka memang berpuas hati dengan hasilnya.

Sejujurnya, penulis pun pernah menggunakan ubat ini atas nasihat doktor. Memang terbaiklah. Lepas guna kurang sikit bersin waktu pagi.

Nah, kalau korang nak try bolehlah dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu ya?

Sumber: Viral Food Crew

Berminat menulis berkaitan Islam? Hantarkan artikel anda di sini: www.islamituindah.us/hantar-artikel.